Preloader

Szerviz

3700 KazincbarcikaEgressy Béni út 26.

Telefonszám

+36 30 283 4380
+06 (48) 952 374

Email cím

info@net-vilag.hu

 

 printer-88
 SZERVIZ VÁLLALÁSI FELTÉTELEK LETÖLTÉSE

 

Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 4. §-a szerinti tájékoztatás.

Ezen Vállalási feltételek a javító-karbantartó szolgáltatások minőségvédelméről szóló, 249/2004 (VIII.27.) Korm. rendelet, valamint a 7001/1988. (Közl. Ert. 6) KM irányelvei alapján készült.

A Vállalási feltételek Net Világ Szerviz Varga Jácint egyéni vállalkozó (továbbiakban: Vállalkozó) által végzett szolgáltatásokra vonatkozik és a Vállalkozó telephelyén érvényes. A szabályzat és mellékletei megtekinthetők a munkafelvétel helyén.

A Vállalkozás jótállási kötelezettségeinek a telephelyén tesz eleget a 249/2004 (VIII. 27.) Korm. rendeletnek megfelelően.

 

A vállalkozás hivatalos adatai

Vállalkozás nyilvántartásba vevőKazincbarcika Város Kormányhivatala
Vállalkozás nyilvántartási száma56224061
Vállalkozás hivatalos  elnevezéseVarga Jácint egyéni vállalkozó
Fantázia névNet Világ Szerviz
Ügyfélszolgálat elérhetősége3700 Kazincbarcika Egressy Béni út 26.
Ügyfélszolgálat telefonszáma06 (48) 952 374
Ügyfélszolgálat nyitvatartásaMunkanap Hétfő - Péntek 10:00 - 16:00 (időpontfoglalás szükséges)
Szerviz címe3700 Kazincbarcika Egressy Béni út 26.
Szerviz nyitvatartásaMunkanap 10:00 - 17:00
Adószám57582232-1-25
Levelezési cím3700 Kazincbarcika Építők útja 20.
Vállalkozás székhelye3700 Kazincbarcika Építők útja 20.
E-mail címinfo@net-vilag.hu 
Vállalkozás kamarai tagságaBorsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (székhelye: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1)
Honlap üzemetetőjeVarga Jácint egyéni vállalkozó
Bankszámlaszáma10701238-35854601-51100005– Cib bank Zrt. Kazincbarcika
Online időpontfoglaláswww.idopont.net-vilag.hu 

2024 január 01.-től érvényes árak (AAM - Alanyi Adó Mentes):

Műszerész óradíj
Pl.: műszeres mérések, alaplap javítás
14 500 Ft / óra
Egyéb javítások
Pl.: alkatrészek beépítése
14 500 Ft / óra
Kiszállási díj4.500  Ft / alkalom - Kazincbarcika közigazgatási határáig
Kiszállási díj Kazincbarcika területén kívül+100 Ft / km
Eszköz bevizsgálás díja10.000 Ft / eszköz
Szakvélemény készítés díja10.000 Ft / eszköz
Távsegítség díja5.000 Ft / 30 perc

 

Egyes szolgáltatások nem óradíj alapú hanem azok fix összegű díjak ellenében javítjuk, vagy végezzük el a javító szolgáltatást. Az átváltoztatás jogát fenntartjuk, a már megkezdett munkák vonatkozásában minden esetben az árajánlatban szereplő ár az irányadó.

A Szervizünk nyitvatartás/online fizetés/időpontfoglalás

Hétfő10:00 - 17:00
Kedd10:00 - 17:00
Szerda10:00 - 17:00
Csütörtök10:00 - 17:00
Péntek10:00 - 17:00
SzombatZÁRVA
VasárnapZÁRVA
Szerviz címe3700 Kazincbarcika Egressy Béni út 26.
Bankszámlaszáma10701238-35854601-51100005– Cib bank Zrt. Kazincbarcika
Online időpontfoglaláswww.idopont.net-vilag.hu 

I. Vállalkozási feltételek

  1. A Vállalkozás vezetője felelős azért, hogy semmilyen tekintetben — különösen az árak tekintetében — ne legyenek jogtalan feltételek, a Vállalkozás diszkriminációmentesen működjön. A megrendelés felvétele során a Vállalkozás képzett szakembere megvizsgálja az igényelt szolgáltatás elvállalásának és teljesíthetőségének lehetőségét, az egyes szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004 (VIII. 27.) Korm. rendelet vonatkozó előírásainak figyelembevételével.  
     
  2. A vállalás feltételeinek elbírálására és a szükséges tájékoztatás megadására, illetve a munka elvállalására és átadására a Vállalkozás vevőszolgálati ügyintézője (munkafelvevője) jogosult.  
     
  3. A Vállalkozás - a Megrendelő kérésére - szükségmegoldásra vállalkozhat. Ilyen esetben a munkafelvevő a munkalapon rögzíti, hogy a munkát a Megrendelő felelősségére vállalja és arra jótállás nem vonatkozik.  
     
  4. A Vállalkozás jogosult a szennyezett vagy erősen elkoszolódott eszköz tisztítására a Megrendelő külön beleegyezése és előzetes értesítése nélkül is. A tisztítás költségét a hivatalos, aktuális szerviz árlista alapján számlázhatja ki a Megrendelő részére. A tisztítás szükségessége lehet az eszköz működéséhez elengedhetetlen belső tisztítás, illetve közegészségügyi kockázatok elkerülése érdekében a külső tisztítás, vagy mindkettő együttesen.

 

II. A javítandó elektronikai termék átvétele a tulajdonostól

  1. Amennyiben a Vállalkozás rendelkezik a kért szolgáltatás elvégzéséhez szükséges feltételekkel, akkor a munkafelvevő a Megrendelő által elmondottak szerint a munkalapon feltünteti a hibaleírást, az elvégzendő szolgáltatások körét és mértékét, szükség esetén hiba-felvételezés útján meghatározza a további teendőket.  
     
  2. A Vállalkozás az 1., pont alapján, a munkalapon írásban közli a Megrendelővel a kért munkák elvégzésének (a munkafelvételkor megállapítható, várható legmagasabb, tájékoztatásul szolgáló) vállalási díját, a szolgáltatás elvégzésének határidejét, valamint rögzíti az eszköz sorozatszámát, a laptopon vagy számítógépen más elektronikai eszközön látható burkolati sérüléseket majd leltárjegyzéket készít (tartozékok, táska, töltő stb.). Az eszköz meghajtókon vagy más digitális tárolón található adatok vonatkozásában az adatok akár személyes akár az vállalkozás adatait és tulajdonát képezik a Vállalkozás felelősséget nem vállal! A megrendelő a szervizben történő leadás előtt köteles az érzékeny adatokat eltávolítani és arról biztonsági mentést készíteni.  
     
  3. A megrendelés alkalmával a Megrendelő köteles közölni nevét és címét, e-mail címét, valamint a Vállalkozás részére átadni az eszközhöz kapcsolódó jelszavakat a javítás elvégzéséhez. A munkalap kötelezően tartalmazza egyebek mellett a Megrendelő és az eszköz adatait, úgymint: sorozatszám, operációs rendszer, memória, leltárjegyzék adatai stb.  
     
  4. A munkalapot a Vállalkozás és a Megrendelő erre feljogosított képviselője egyaránt aláírásával hitelesíti. A munkalap aláírásával Megrendelő nyilatkozik arról, hogy a munkalapon megjelölt elektronikus eszköz, laptop, számítógép kapcsolatos javítási munkálatok megrendelésére saját jogán, vagy az eszköz tulajdonosának meghatalmazása alapján jogosult. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a fenti nyilatkozat valótlanságából eredő minden kárért a Vállalkozással szemben felelősséggel tartozik. Aláírásával a Megrendelő elismeri továbbá, hogy a szerviz vállalási feltételeit megismerte, a munkát megrendelte, és annak rendelkezéseit magára nézve kötelezően elfogadja.  
     
  5. Az eszköz (alkatrész) átvételéről a Vállalkozás átvételi elismervényt ad melyen feltüntetésre kerül a munkalap sorszáma is. A megrendelt munka elkészülte után, a Megrendelő ezzel az elismervénnyel igazolja az eszköz átvételének jogosságát a vállalkozásnál, papír alapú nyilvántartás esetében, minden más esetben az elektronikus szervizkönyv azaz szervizfiókban kerül rögzítésre az eszköz és megrendelő adatai, amelyről helyszínen nem készül papír alapú dokumentálása.   
     
  6. A szerviz fiók a : https://szerviz.net-vilag.hu/weboldal ügyfélfiók gombra kattintással érhető el, amelyhez a Megrendelő hozzáférést kap az eszköz átvitele során emailben kerül megküldésére. Ennek elvesztése esetén az oldalon kérhet jelszó emlékeztetőt, vagy az ügyfélszolgálatunk biztosítja megkeresésére az ismételt jelszót.  
     
  7. A Megrendelő külön kérésére köteles a Vállalkozás részletes árajánlatot is készíteni. Ha a hiba csak a szükség szerinti szétszerelés után határozható meg, akkor a megbontás utáni részletes árajánlat kidolgozását kell kezdeményezni, a Megrendelőnek ez alapján kell megrendelnie a szükséges munkát. Az árajánlat elfogadása és a javítási munka megrendelése esetén a részletes árajánlat készítés költségeit a javítási munka elkészültekor kell kiegyenlíteni, ebben az esetben a szétszerelés munkadíj tételét a Vállalkozás csak egyszer számítja fel.  
     
  8. Ha a Megrendelő az eszközt nem hagyja a Vállalkozás telephelyén, azt tovább kívánja üzemeltetni, akkor a Megrendelő részére készített árajánlat 3 naptári napig érvényes. Az említett határidőn belül is megszűnik az árajánlat érvényessége, ha az eszközben a felvételi állapothoz képest változás következik be. /pl. újabb meghibásodás, törés stb./ Vállalkozás vállalja, hogy csak gyári eredeti, vagy jóváhagyott utángyártott minősített, vagy a megrendelő kérésre bevizsgált használt alkatrészt szerel be.  
     
  9. A Vállalkozás az ügyfelek által hozott alkatrészek, anyagok beépítését nem vállalja. Ez alól csak a Szerviz vezető adhat felmentést, amennyiben a Megrendelő eredeti számlával bizonyítja az alkatrész, vagy anyag vásárlását. Amennyiben a Megrendelő biztosítja az alkatrészt akkor Vállalkozás a mindenkori vállalási óradíj 80%-kal növelt összegét számolja fel munkadíjként. Ha az alkatrész nem beépíthető (minőségi vagy méretbeli stb.) okokból, az újabb alkatrész beszerzéséig a Vállakozás 7000 Ft/megkezdett óra állásidőt számol fel!

     

III. Munkavégzés közben keletkezett változások, a káresetek kezelése

  1. Ha a szolgáltatások elvállalásakor nem voltak pontosan megállapíthatók a szükséges munkák, akkor a megrendelt munkával közvetlenül összefüggésben lévő feltárt hibákat (pl. megbontás útján, vagy műszeres bevizsgálás útján) a Vállalkozás külön megrendelés nélkül is megjavíthatja, amennyiben a javítás összes költsége nem haladja meg a megrendeléskor megadott árajánlatban szereplő vállalási díj 115%-át, illetve, ha ezzel az Ügyfelet kártól óvja meg.  
     
  2. Ha a munkavégzés során a Vállalkozás olyan előre nem látott hibát fedez fel, mely  

    a., a megrendelt munkával nincs összefüggésben, függetlenül attól, hogy ez az eszköz működését érint-e vagy sem, illetve b., a felfedezett hiba a megrendelt munkával összefüggésben van ugyan, de a javítás költségei több mint 15%-al túllépik az árajánlatot, köteles a hiba felfedezéséről és az ezzel kapcsolatos többlet költségről a Megrendelőt haladéktalanul értesíteni. Ezt a munkát a Vállalkozás csak külön, lehetőség szerint írásbeli megrendelésre végezheti el, új elkészítési határidő kijelölése mellett.

    b., a felfedezett hiba a megrendelt munkával összefüggésben van ugyan, de a javítás költségei több mint 15%-al túllépik az árajánlatot, köteles a hiba felfedezéséről és az ezzel kapcsolatos többlet költségről a Megrendelőt haladéktalanul értesíteni. Ezt a munkát a Vállalkozás csak külön, lehetőség szerint írásbeli megrendelésre végezheti el, új elkészítési határidő kijelölése mellett.

  3.  A 2/b., pont figyelembevételével a működés szempontból szükséges javítás meg nem rendelése esetén a hibás eszköz Megrendelőnek történő átadásakor a Vállalkozás köteles írásban közölni, hogy az elektromos hálózathoz nem csatlakoztatható, az áramütés vagy tűzveszélyessége miatt és ennek tudomásulvételét a Megrendelő az erről szóló nyilatkozat aláírásával köteles igazolni. A hibás eszköz elszállításáról a Megrendelő köteles gondoskodni, az átadást értesítést követő 3 napon belül.   
     
  4. Az értesítés történhet telefonon, e-mailben vagy a megrendelő költségére postai levélben. A levélben történő értesítés költségét a Megrendelőnek kötelessége rendezni a vállalkozás felé. Bizonyos esetekben a javíthatatlan eszközök vonatkozásában bevizsgálási költség keletkezhet melynek mértéke 10.000 Ft/eszköz.  
     
  5.  A vállalkozás hivatalos bevizsgálási díja: 10.000 Ft / eszköz, amelyet a vállalkozás minden esetben felszámol amikor a megrendelő a hiba megállapítását kéri de a javítástól eláll abban az esteben a Vállalkozás felszámolja azt a Megrendelő részére. A megrendelő, ha a bevizsgálási díj megfizetését követő 30. napon belül kéri az eszköz javítását a vállalkozás a javítási díjból jóváírja azt a megrendelő felé. A jóváírás csak is 10.000 Ft meghaladó javítási munkadíj esetében érvényesíthető. Az érvényesítés nem terjedhet és nem érvényesíthető alkatrész árára még akkor sem, ha az meghaladja a 10.000 Ft-ot.  
     
  6.  Amennyiben a megrendelt munka elvégzését előre nem látható - a 2., pontban leírtakon kívül - egyéb ok akadályozza, azt Megrendelővel haladéktalanul, de még a vállalási határidő lejárta előtt közölni kell.a., A szolgáltatás közben okozott károkért (leltárhiány) a Vállalkozás kártérítéssel tartozik. A Vállalkozás szervizhelysége zárható, de az nem őrzött a betörésből, vagy közvetlen lopásból származó kárért a szerviz nem tartozik felelősséggel, de közreműködik az elkövető kézre kerítésében, ennek érdekében vagyonvédelmi célzattal videó megfigyelő rendszert üzemeltett a szerviz belső területén ennek felvételét átadja a bűnüldöző szervek részére.   
     
  7. Tárolás (nem a munkavégzés!) során az eszközben keletkező károkért (rongálás, természeti kár, lejtés vagy folyadék kár) a Vállalkozó felelősséget nem vállal. A kártérítési igényt a Vállalkozás felé írásban kell bejelenteni az eszköz átvételekor. A Vállalkozás utólagos reklamációt nem vesz figyelembe. Az átvételt követően észlelt károk vonatkozásában a vállalkozó nem vállal felelőséget és kizár minden nemű kártérítési kötelezettséget .

IV. Az elkészült eszköz átadása, számlázás

  1. A Vállalkozás az eszköz javításának elkészültével - szóban vagy/írásban - értesíti a Megrendelőt. Amennyiben Megrendelő a készre jelentéstől számított 8 napon belül a eszközt nem veszi át, a Vállalkozás tárolási díj felszámitására jogosult. Ennek mértéke: 2.000. Ft /nap. Amennyiben a Megrendelő vagy megbízottja az ajánlott levélben megküldött készre jelentés ellenére az eszközt 6 hónapon belül nem veszi át, a Vállalkozás a javítási és tárolási díj érvényesítése érdekében jogi eljárást kezdeményez.
  2. A Vállalkozás az elvégzett munkákról és a beépített anyagról az aktuális törvényi szabályok előírásai szerinti számlaformátumot alkalmazva, köteles számlát adni a szolgáltatást igénybevevőnek. A számlán tételesen feltüntetésre kerül az eszköz átadás időpontja, az elvégzett munka, és árjegyzéki díjtétele, a felhasznált anyagok és alkatrészek tételes felsorolása, értéke, végül a szolgáltatás díjának végösszege.
  3. A kiadott számla tanúsítja, hogy az elvégzett munka és a felhasznált anyag és alkatrész rendeltetésszerű használatra alkalmas. A felhasznált anyagok minőségtanúsítása nem vonatkozik arra az esetre, amikor az alkatrészt vagy tartozékot a Megrendelő szolgáltatta!
  4. A Vállalkozásnál az alkalmazott díjtételek a Megrendelő betekintésére, rendelkezésre állnak. A számlán feltüntetett díjtételek a Vállalkozás rezsióra bérei szerint vannak meghatározva. A kiszámlázott díjtételek /munkadíj/ és alkatrészek után felszámított általános forgalmi adót a számlában a Vállalkozás külön feltünteti. Jelen esetben a Vállalkozás AAM számlát azaz 0% adót számít fel.
  5. A javítás során lecserélt alkatrészek a Megrendelő, garanciális elszámolás szerinti javítás esetén pedig Vállalkozás tulajdonát képezik. Amennyiben a Vállalkozás ajánlatot tesz ezek megvásárlására, akkor a terítés ellenértékét kölcsönös megegyezés alapján alakítják ki.
  6. A vállalkozói díj teljes kiegyenlítéséig a Vállalkozás, a részére a Megrendelő tulajdonát képező, bármilyen jogviszonyból eredően átadott dolgokat (megjavított részegység, eszköz) visszatarthatja. A Megrendelő tulajdonát képező, a Vállalkozásnak bármely jogcímen átadott dolgokon a Vállalkozásnak a díja erejéig zálogjoga áll fenn a Ptk. 397. § (2) bekezdése alapján.

 

V. Minőség-ellenőrzés

A szervizbe beérkező gépjármű javításának minősége a fogadástól az elkészítés utáni átadásig a teljes tevékenység folyamán biztosított. A tevékenységet végzők az általuk végzett munkáért és annak minőségéért felelőséget vállalnak. A jármű érkezéskori minőségét, (eszközátvétel) és átadás előtti minőséget (visszaadás előtt), valamint a javítás folyamatosságát a szervizvezető, illetve a munkafelvevő ellenőrzi és biztosítja.

VI. A szolgáltatással szembeni panaszok ügyintézése

1., A szerviz az általa a Ptk. 685. § d) pontja alapján fogyasztónak minősülő Megrendelő tulajdonában levő eszközökön végzett szerviz munkákra a 249/2004.(V111. 27.) Kormányrendelet alapján vállal jótállást. A jótállási idő az eszköz a Megrendelő részére történő átadásával kezdődik, és feltétele a fizetési kötelezettség maradéktalan teljesítése a Vállalkozás felé. A jótállás a beépített munka, illetve alkatrész értékéig terjed mely összeg a kibocsátott számla végösszege. Bontásból, illetve a bontásból származó felújított alkatrész, tartozék beépítése esetén, az eszközt a Vállalkozás működőképes állapotban köteles átadni, Megrendelő pedig átvenni az eszközt. Az ilyen alkatrészre, tartozékra jótállást a Vállalkozás nem vállal.

 

2., A munkavégzéssel kapcsolatban felmerült minőségi, számlázási kifogások bejelentését a Megrendelőnek írásban kell megtenni. A Vállalkozás a Megrendelő jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:

a Megrendelő nevét, címét,

a Megrendelő által érvényesíteni kívánt igényt,

az elvégzett javító szolgáltatás megnevezését, díját,

az eszköz átadásának időpontját

a hiba bejelentésének időpontját

a hiba leírását,

a kifogás rendezésének módját

Amennyiben a kifogás rendezésének módja a Megrendelő igényétől eltér, ennek indoklását a jegyzőkönyvben kell feltüntetni. A Vállalkozás a jegyzőkönyv egy példányát köteles a Megrendelőnek átadni.

 

3., A Megrendelő kérheti:

 

a hibásan vagy hiányosan végzett munka kijavítását,

a kifizetett díj arányos csökkentését, illetve visszafizetését,

az elvégzett munkával összefüggésben keletkezett hiba díjmentes kijavítását.

4., A hibás teljesítés folytán kijavítandó eszköz beszállításáról a Megrendelő köteles gondoskodni. A Vállalkozás jótállási kötelezettségének saját telephelyén tesz eleget. Még abban az esetben is, ha azt korábban az ügyfél otthonában került elvégzésre a javítás és ezért kiszállási díjat fizetett. A jótállás nem vonatkozik, az operációs rendszerek telepítésére, kiszállási díjra, operációs rendszerek sorozatszámára, illetve használt vagy felújított alkatrész felhasználására (hsz – jelölések ellátott alkatrészek vagy számlán szereplő tételek). 

 

5., A 3., ponttól eltérően kivétel az a szükséghelyzet, amikor a nem megfelelően végzett szolgáltatás következtében az eszköz üzemeltetése balesetveszélyessé válik, vagy egyáltalán nem üzemeltethető. A Vállalkozás az esetleges szállítás költségét - a bemutatott számlák jogosságától függően - a Megrendelőnek utólag megtéríti.

 

6., A szolgáltatás akkor tekinthető hibásnak, ha a Vállalkozás a munkafelvétel során feltárt hibákat és a megrendelt javításokat bizonyítható módon nem, vagy rosszul végezte el, de a munka ellenértékét a számlában felszámítja. Nem tekinthető hibás szolgáltatásnak, ha a Vállalkozás az eszköz megbontása során olyan hibát észlel, ami a hibafelvétel alkalmával nem volt megállapítható és a Megrendelő az utólagosan tudomására hozott hiba kijavítását a szolgáltatónál írásban, telefonon nem rendeli meg vagy az nem gazdaságos javítás. Az alaplapi javítások során a Vállalkozó nem felel, a korábbi hiba súlyosbodásáért vagy az eszköz teljes működésképtelené vallásáért. Az alaplapi javítás minden esetben a megrendelő kockázatára történik. Bizonyos alaplapi javítások során még sikertelenség esetén is előfordulhat, hogy alkatrész felhasználása válik szükségesé, amit a Megrendelő megtérit a Vállalkozó felé. A sikertelen alaplapi javítás esetében az arra fordított munkaidőt a Megrendelő megtéríti a Vállalkozó irányába.

 

7., Vállalkozás a Megrendelő minőségi kifogását lehetőleg azonnal, de legkésőbb 15 napon belül köteles megvizsgálni, és ha az alapos, - a jótállásra, illetve a törvényben meghatározott szavatosságra vonatkozó rendelkezéseknek megfelelően -, teljesíteni. Amennyiben a reklamáció okát a Megrendelő által elfogadott határidőn belül a Vállalkozás alkatrészhiány miatt megszüntetni nem tudja, úgy arról a megrendelőt tájékoztatja és újabb határidőt ad.

 

8., Ha a Vállalkozás a minőségi kifogást nem ismeri el, köteles arról a Megrendelőt írásban, az okok pontos megjelölésével tájékoztatni.

 

9., A kifogás kivizsgálását a Vállalkozás az alábbi módszer szerint végzi:

 

a., A munkavégzés mennyiben szolgálta a munkavállalásra vonatkozó bizonylatokban (munkalapon, szervizlapon) rögzített és a Megrendelő tudomására hozott, vagy az általa kért hiba elhárítását.

 

b., Az eszköz megbontása és a javítás során állt-e elő olyan újabb hiba, ami a hibafelvétel során nem jelentkezett és erről a Megrendelő kapott-e tájékoztatást.

 

c., A számlán feltüntetett javítási műveletek alapján megállapítható-e a Megrendelőnek átadott anyag-felhasználási bizonylatokon szereplő alkatrészek és anyagok szükségessége.

 

d., A Vállalkozással szemben támasztott jótállási igény az elvégzett munkák mértékében helyes-e.

 

e., A műszaki beavatkozás eredményeként bekövetkezett-e a működő egységek javulása, és ha a beállítási, működési paraméterek mérhetők, azok mennyiben felelnek meg a gyári, vagy a javítóipari technológiákban meghatározott értékeknek.

 

f., Az eszköz rendeltetésszerű üzeme szempontjából lényeges, de diagnosztikai eszközökkel nem minősíthető szerkezeti egységek ellenőrzésére a szemrevételezés, a működés-, illetve a hardverek tesztjei, meghajtók írástesztje, memória tesztek, videokártya tesztek, mérések és a HDD Sentinel szoftver szolgáltatott eredmények. A vizsgálat során vizsgálni kell a meghajtók, az operációs rendszer és a részegységek hardverek működési tesztjeit és azokat elemezni szükséges.

 

g., A külső és belső szerkezeti épségek sérülések burkolati elemek, zsanérok, az eszköz idegen kezűségére utaló eszközház megbontása, felnyitása, valamint az eszközre jellemző tulajdonságokat.

 

10., Ha a javítás módjával kapcsolatban továbbra is tart a vita a Megrendelő és a Vállalkozás között, akkor a Vállalkozás köteles 3 napon belül a- Vállalkozás szakvéleményt állít ki a Megrendelő részére, amivel a Megrendelő Bírósághoz fordulhat, ahol kérheti az igazságügyi szakértő kirendelését. 
A Vállalkozás más szervizek szakvéleményt nem áll módjában elfogadni csak az igazságügyi szakértői véleményt, ha az a szakértői véleményt készítője bizonyíthatóan is szerepel az igazságügyi szakértők névsorában.

 

11., Lényeges műszaki kérdésnek a következők tekinthetők:

Az eszköz fő- és részegységein javítást vagy módosítást cserét végeznek és ennek ellenére a működésben a javítás előtti állapothoz képest az elvárható mértékű javulás nem, vagy esetleg romlás következett be, illetőleg a javítással összefüggésbe hozható újabb hiba állt elő. Ez nem terjed ki a gyorsan meghibásodott mutató részegységekre, és szoftverekre, mint operációs rendszer, akkumulátor, tápegység vagy merevlemez / ssd meghajtók.

 

 

VII. Jótállási feltételek

A fogyasztó jótállási igényét kizárólag a javítási számlával ( a vállalkozás által kibocsátott jótállási jeggyel és számlával) érvényesítheti ha korábban papír alapú nyilvántartást kérelmezte! Digitális szerviz fiók esetében nem szükséges a dokumentumok bemutatása azt a szerviz is tudja ellenőrizni, illetve az nyilván van tartva a szerviz szoftverben.

A fogyasztót a jótállás alapján megillető jogok:

A fogyasztót a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 248. §-ában, valamint a 306.§ (2) bekezdésében foglalt jogok illetik meg: A kijavítást - az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. A Vállalkozás a kijavítás vagy a munka újbóli elvégzésének határidejét az előzőekben leírtak figyelembevételével köteles megállapítani és arról a fogyasztót a bejelentéskor, de legkésőbb három munkanapon belül tájékoztatni.

A fogyasztó kinél és mikor jelentheti be jótállási igényét:

A fogyasztó a kijavítás iránti igényét csak a Vállalkozásnál érvényesítheti. Ez alól indokolt esetben a Vállalkozás Szerviz vezetője írásban adhat felmentést. Ebben az esetben az előre egyeztetett helyen és módon elvégzett javítás költségét Vállalkozás vagy közvetlenül a javítást végzőnek egyenlíti ki, vagy utólag köteles Megrendelőnek kifizetni.

A fogyasztó a jótállási határidő alatt bármikor közölheti kifogását a Vállalkozással. Amennyiben a hibás teljesítés folytán a kijavítandó termék elszállítása, vagy visszaszállítása szükséges, erről - a gépjárművek, illetve 10 kg-nál kisebb tömegű és tömegközlekedési járművön szállítható termékek kivételével — a Vállalkozás gondoskodik.

 

Amennyiben az el-, illetve visszaszállítást a Vállalkozás elmulasztja, azt a Vállalkozás költségére a fogyasztó is elvégezheti vagy elvégeztetheti.

 

6., Eljárás vita esetén:

 

A jótállásra kötelezett a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A Vállalkozás a fogyasztó jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, ennek másolatát a fogyasztónak át kell adni. Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indoklását a jegyzőkönyvben meg kell adni. Ha a kötelezett a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.

 

További vita esetén a fogyasztó a helyi Békéltető Testülethez, valamint az illetékes Bírósághoz fordulhat.

 

7., A jótállási felelősség kizárása:

 

A jótállási kötelezettség nem áll fenn, ha a Vállalkozás bizonyítja, hogy a hiba rendeltetésellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb, átadás (üzembe helyezés) után keletkezett okból következett be. 

 

A Vállalkozás, a jótállás érvényességének kezdetét, mindenkor az eszközön végzett szolgáltatásnak a Megrendelő részére történt átadás dátumától veszi figyelembe. (Kivétel a javításon kívül általunk forgalmazott felújított vagy használt bontott - bevizsgált fődarabok, alkatrészek.)

 

8., A Megrendelő a jótállási igényét a Vállalkozás által kibocsátott - a reklamációt érintő - számla, a jótállás mértékén belül érvényesítheti. Nem érvényesíthető a jótállási igény, ha:

 

a hiba természetes elhasználódás következménye,

a természetes elhasználódásokkal kapcsolatos a merevlemez futás ideje, az akkumulátor 6 hónapnál öregebb,

a javítás során elhelyezett védőzár vagy jelzés hiányzik, illetve sérült

a Megrendelő az előírt átvizsgálásokat egyáltalán nem vagy nem megadott időtartam elérésekor végezteti el, kötelező karbantartás kibővített garancia esetében,

a eszközön a javított egység nem a jótállással kapcsolatos okból sérül vagy semmisül meg,

a eszközön a Vállalkozáson kívül más megbontja, átalakítja, felbővíti vagy más javítást végez az eszközön vagy annak részegységein,

a eszközt nem a gyártó által adott kezelési utasításnak megfelelően működtették, vagy a javított részegységeket nem a Vállalkozás ajánlásai, előírása szerint üzemeltették, vagy évente annak tisztítása elmarad,

Szakszerűtlen üzemeltetésnek minősül:

ha a eszközt a meghibásodás után tovább üzemeltetik, ami további rongálódást idéz elő,

ha nem az előírt karbantartás / tisztítási periódusokat nem tartották be,

ha az eszközt 24/7 üzemidőben üzemeltették és az eszköz nem üzleti szériás hanem consumer kategóriás eszköz.

9., Nem vonatkozik jótállás

 

a., a Megrendelő által hozott és beépített alkatrészekre, anyagokra

 

b., üvegféleségekre, kijelzőkre és műanyag burkolatokra

 

c., a gyári előírásoktól, javító-karbantartó technológiáktól eltérően vállalt szolgáltatásokra /pl. szükségmegoldások az üzemképesség helyreállítására stb./

 

d., a nem minősített használt - bontott alkatrészek esetében a "javítható" és a "használt" minősítéssel jelölt és forgalmazott alkatrészekre, részegységekre.

 

VIII. Záradék

A Vállalkozó a jelen vállalási feltételeket a Megrendelők számára elérhetővé teszi úgy, hogy kifüggeszti azokat a munkafelvételi helyen, valamint közzéteszi a honlapján is. Ezáltal biztosítja, hogy a Megrendelő a javítás megrendelése előtt megismerhesse a feltételek tartalmát. A munkalapon ezért már nincs szükség külön nyilatkozatra arról, hogy a Megrendelő tudomásul veszi a vállalási feltételek szerinti teljesítést. A megrendeléssel a Megrendelő ráutaló magatartással elismeri, hogy ismeri a feltételeket, és mivel a honlap folyamatosan elérhető, a tájékozódás lehetősége már a szervizbe lépés előtt is adott volt.

 

Varga Jácint egyéni vállalkozó

Létrehozva: 2024.01.01. Adatváltozások száma: 2Megjelenített verzió: Aktuális

 

Tájékoztató: Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 4. §-a szerinti tájékoztatás. A Net Világ Szerviz Varga Jácint e.v. (a továbbiakban: Net Világ Szerviz) által közzétett minden elérhető információ nem minősül szakmai vagy egyéb tanácsadásnak, szolgáltatásnak. A Net Világ Szerviz (Varga Jácint e.v.) mindent megtesz annak érdekében, hogy pontos, naprakész és konkrét információkat közöljön. Az információmegosztás célja a témák általános és/vagy részletes megvitatása, de nem teljes spektrumában. A közzétett információk tájékoztató jellegűek, a Net Világ Szerviz (Varga Jácint e.v.) nem vállal garanciát azok helyességére vagy hiánytalanságára. A Net Világ Szerviz nem vállal felelősséget a fent említett információk további felhasználásáért. A felhasználó ezeket saját felelősségére használja fel.  
Szerzői jogi értesítések: A Net Világ Szerviz (Varga Jácint e.v.) által közzétett valamennyi dokumentumok vagyoni joga a Net Világ Szerviz (Varga Jácint e.v.) illeti meg. Minden további felhasználáskor a forrásukat meg kell jelölni. Ilyen dokumentumra hivatkozva az információ jelentésének és értelmének állandónak kell maradnia. A Net Világ Szerviz (Varga Jácint e.v.) nem vállal felelősséget az ilyen cselekményekből eredő következményekért. 3. Szerződéses dokumentumok A Net Világ Szerviz (Varga Jácint e.v.) felelősséget vállal a kifejezetten a Net Világ Szerviz szerződéses kötelezettségeiből származó információkért. Ennek betartásáért a Net Világ Szerviz (Varga Jácint e.v.) a szerződésben foglaltak szerint és a Polgári Törvénykönyvben foglaltak szerint felelős (Magyarország).