Érvek a távsegítség mellett
Szuper Gyors
Nincs kiszállási idő, nincs kiszállási díj, várakozás a szerviztechnikusra az otthonában, nem kell szabadságot kivennie, mint egy hagyományos kiszállásos szerviz esetében. Amint jelzi felénk a hibát, segítünk Önnek, és javítjuk számítógépét vagy laptopját. Ehhez haladjon az oldalon tovább, hogy megtudja mit kell tennie. (A távoli segítség szolgáltatás minden eseteben egy díjköteles szolgáltatás biztosítás és nem ingyenes lehetőség!)
Biztonságos
Csak az Ön által telefonon bediktált kóddal tudunk egy alkalommal belépni számítógépébe! Mindent lát a képernyőn, amit csinál a technikus, minden mozzanatot nyomon követhet! Bármikor megszakíthatja a kapcsolatot. A szoftver minden egyes indításkor új jelszót készít, így még egyszer nem lehet csatlakozni ugyanazzal a jelszóval. A távsegítség során a munkafolyamat teljes egésze látható, az figyelemmel kísérhető, munkatársunk egyéb háttérmunkát nem végez.
Kockázatmentes
Mivel nekünk fontosak az elégedett ügyfelek, nálunk csak sikeres munkavégzés után fizet! Kizárólag a hiba javítása vagy a problémája megoldása után küldjük a számlát. A számlát minden esetben a digitális szervizfiókban találja meg, amelyet a távsegítség alkalmával elkészítjük Önnek és a honlapunkról kényelmesen be is jelentkezhet. (A szolgáltatás megkezdése előtt létrehozzuk a fiókot Önnek, ami nem azonos a távoli vezérlés fiókkal!)
Szinte az összes beállítási, vagy program hibát tudjuk távolról javítani
A távsegítség során a munkafolyamat teljes egésze látható, az figyelemmel kísérhető, munkatársunk egyéb háttérmunkát nem végez. Kérjük, hogy a távsegítség nyújtása közben számítógépét ne hagyja felügyelet nélkül!
Lassú?
Be van lassulva? Állandóan a homokórát nézi?
Vírusos?
Felugró ablakok jelennek meg böngészés közben?
Programtelepítés?
Nem tud feltelepíteni valamit és a segítségünket kérné?
Hibaüzenetek?
Megjelennek különféle hibaüzenetek?
Nem nyílik meg a levelezés?
Nem indul el az outlook? Új fiókot kellene létrehozni?
Rendszer telepítés?
Windows 10 vagy Windows 11 operációs rendszerét újra telepítjük! (Bizonyos esetekben nem lehetséges)
Azonnal kezdjük meg a távoli segítséget!
Első lépések az új webes ügyféllel. A TeamViewer Remote segítségével mostantól bármilyen letöltés nélkül kapcsolódhat. A világ legnépszerűbb távoli hozzáférési és támogatási megoldásának új generációjával másodpercek alatt munkához láthat.
1. lépés: Regisztráljon egy fiókot a távoli vezérléshez
Elsőnek is végezzen el egy dedikált távoli vezérlés fiók regisztrációt. Ha ezzel elkészült akkor mindenképpen elsőnek is be kell jelentkeznie. Ezt követően hívja az ügyfélszolgálatunkat a (+36) 48 786-959 számon, minden munkanap reggel 10:00 és 16:00 között. (Díjköteles szolgáltatás!)
Regisztráció2. lépés: Rendelkezem fiókkal és regisztrációval
Már van fiókom így bejelentkezést követően lépjen kapcsoltba a Net Világ Technikussal, hogy megoldják a problémát ehhez hívja az ügyfélszolgálatunkat a (+36) 48 786-959 számon, minden munkanap reggel 10:00 és 16:00 között. (A távolivezérlés minden esetben egy díjköteles szolgáltatás!)
Bejelentkezem a fiókba3. lépés: Sikeres javítás esetén átutalásos számlát küldünk e-mailben
Nincs mit veszítenie! Csak akkor fizet, ha megoldottuk problémáját. Korrekt ajánlat ugye? A szolgáltatás díja csupán 5000 Ft, minden megkezdett félóra. (Az esetek 60%-ban 30 perc alatt megoldhatók a problémák). A távoli vezérlés alkalmával Önnek létrehozzunk egy szerviz fiókot, itt találja a számláját is.
Belépek a szervizfiókbaKezdődhet a számítógép javítás? Akor már csak pár lépés van hátra!
Ha Önnek gondot okozott a távoli vezérlés fiók regisztrációja, akkor van lehetősége egy szoftverrel is csatlakozni a szolgáltatáshoz.
1. lépés: Letölti a csatlakozáshoz szükséges programot a gépére
Csak kattintson és máris indul a letöltés. A letöltött programot néhány lépésben telepítenie kell. (személyes, ingyenes, magáncélú használatot válasszon a telepítés során) El kell jusson a telepítés végéig, ahol megjelenik az Ön azonosítója és jelszója. (Díjköteles szolgáltatás!)
Program letöltése2. lépés: Megadja nekünk telefonban az azonosítóját és jelszavát
Ezekkel az adatokkal be tudunk lépni a gépébe, miután telefonon egyeztettük a javítás időpontját. Telefonszámunk: (+36) 48 786-959 Kérjük, csak akkor hívjon minket, ha eljutott az Ön azonosítóig és jelszóig! A csatlakozási segédprogram (Teamviewer) letöltésében, elindításában nem tudunk segíteni!
3. lépés: Sikeres javítás esetén átutalásos számlát küldünk e-mailben
Nincs mit veszítenie! Csak akkor fizet, ha megoldottuk problémáját. Korrekt ajánlat ugye? A szolgáltatás díja csupán 5000 Ft, minden megkezdett félóra. (Az esetek 60%-ban 30 perc alatt megoldhatók a problémák) A távoli vezérlés alkalmával Önnek létrehozzunk egy szervizfiókot, itt találja a számláját is.
Belépek a szervizfiókba